html> همه جوره

به سلامتي اون پسري که چاقو خورد و قبل مردنش گفت:
اگه من نموندم رضايت بدين قاتلم آزاد بشه...
بخدا نمي دونستم عاشق عشقش شده بودم.

بگم ب سلامتی؟

بسلامتی چی؟

سلامتیه روزگار که پیرم کرد...

سلامتیه زندگی که هیچ جوره باهام راه نیومد...

سلامتیه عشقم؟ که گذاشت رفت...

سلامتیه دل بزرگم که شکسته و هزار تیکه شده...

سلامتیه چشمام که یکیش اشکه یکیش خون...

سلامتیه دستم که بی نمکه...

سلامتیه آدمای اطرافم ک هیچکدومشون دوسم ندارن...

سلامتیه چی؟

بذار بگم سلامتیه قبرم که با همه بدبختیم بالاخره یروز تمام وجودمودرآغوش میکشه

سلام مهربونم ،میدونم بنده خوبی نیستم،میدونم تنهام نذاشتی

میدونم با وجود گناهایی که داشتم همیشه مراقبم بودی

خدا جونم باز هم تنهام نذار،کنارم باش

الان بیشتر از قبل ازت انتظار دارم،چون به غیر از خودم

باید مراقب یکی دیگه هم باشی که ازم دوره ولی دلم باهاشه

جونم به جونش بنده،بیشتر از خودم یا هر چیز و هر کس دیگه ای دوسش دارم

یکی که به خاطر من غرورشو شکست و کاریو انجام داد

که دوست نداشت،خدا جونم اگه اون طوریش بشه من نمیتونم زنده بمونم

خدا جون عاشقتم

از دیوانه ای پرسیدند:چه کسی را بیشتر دوست داری؟

دیوانه خندید و گفت عشقم را....

گفتند:عشقت کیست؟

گفت عشقی ندارم!!!

خندیدند و گفتند:برای عشقت حاضری چه کار ها بکنی؟

گفت:مانند عاقلان نمیشوم.نامردی نمیکنم.خیانت نمیکنم.دور نمیزنم.وعده سر خرمن نمیدهم.دروغ نمیگویم و دوستش خواهم داشت تنهایش

نمیگذارم.بی وفایی نمیکنم با او مهربان خواهم بود .ناراحت و نگرانش نخواهم کرد.غمخوارش میشوم....

گفتند:ولی اگر تنهایت گذاشت.دوستت نداشت.اگر نامردی کرد. اگر بی وفا بود. اگر ترکت کرد چه....؟

اشک در چشمانش حلقه زد و گفت:اگر اینگونه نبود که من دیوانه نمیشدم

پسری ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺗﻨﺖ ﺭﺍ ﻋﺮﯾﺎﻥﻧﻤﯿﮑﻨﺪ ﺑﺎﻧﻮ ! 
ﺑﻠﮑﻪ ﻟﺒﺎﺱ ﻋﺮﻭﺱ 
ﺑﺮ ﺗﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨﺪ ... ﺑﻔﻬﻢ ﻋﺸﻖ ﺍﮔﺮﻭﺍﻗﻌﺎ ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺩ ﻟﺬﺕ ﺑﻮﺳﻪ ﺑﺮ 
ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ 
ﻟﺐ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻮﺩ ...  
  
ﺍﮔﺮ ﻋﺸﻖ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺎﺷﺪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ﺣﺘﯽﺑﺮﺍﯼ 
ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺍﺵ ﻣﯿﮑﻨﺪ 
ﻭ ﺍﺯ ﺑﺮﻕ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﻣﺴﺖ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺍﺣﺘﯿﺎﺝ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺁﻏﻮﺷﯽ 
ﻭﻫﻤﺨﻮﺍﺑﯽ ﻧﯿﺴﺖ ... 
  
ﺍﮔﺮ ﻋﺸﻘﺖ ﻣﺮﺩﺍﻧﮕﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﺩﻭﺭﯼ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﻫﻢﻟﺬﺕ 
ﻣﯿﺒﺮﯾﺪ ﭼﻮﻥ ﻣﻄﻤﺌﻦ 
ﻫﺴﺘﯽ ﺟﺎﯾﺖ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻗﻠﺒﺶ ﺛﺎﺑﺖ ﻭ ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﻧﯿﺴﺖ !! 
ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ 
ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻫﻔﺖ ﻗﻠﻢ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﯽ ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍﺧﻮﺷﮑﻠﺘﺮ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﺭﺍ ﺑﺒﺮﺩ . 

ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺗﺨﺖ 
ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻭ ﺧﻮﺩ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖﺣﺎﮐﻢ ﺫﻫﻦ ﺍﻭ ﻫﺴﺘﯽ ... 
ﺍﯾﻦ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﻮﺩﻥ 
ﺭﺍﺑﻄﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺎﻟﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺧﻮﺩت; ﮐﻪ یک ﻣﺮﺩﯼ در ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ 
ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎهت است ﻭ 
ﯾﻘﯿﻦ ﺩﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺶ ﺗﻮﻫﺴﺘﯽ ﻭ ﺑــــــــــــــــــــــــــــــﺲ

 دختر بچه كنار ديوارترك خورده ي خانه ي نيمه مخروبشان نشسته بود

حال برادرش اصلا خوب نبود پدر گفته بود فقط يك معجزه ميتواند او را دوباره خوب كند

دخترك ناگهان فكري به سرش زد تمام پول هايي را كه از خرجي مدرسه اش

جمع كرده بود را در جيبش گذاشت و با سرعت به طرف داروخانه دويد

كل پول او پنج سنت بود پول هارا محكم روي ميز كوبيد و گفت

من يك معجزه ميخواهم منشي باپوزخندي او را بيشتر عصباني كرد

و اين بار دخترك بغضش را شكست و به گريه افتاد

خانوم خواهش ميكنم برادرم حالش بد است همه ميگويند غده در سرش دارد

پدر ميگويد فقط يك معجزه ميتواند او را خوب كند خواهش ميكنم به من معجزه بدهيد

منشي جواب داد معجزه خريدني نيست

دخترك شروع كرد با صداي بلند گريه كردن مردي در ان اطراف كه تمام ماجرا را ديده بود پيش دختر امد

دخترم من يك معجزه دارم مرا به خانتان ميبري تا ان را به برادرت هديه كنم؟

دخترك از خوشحالي در پوست خود نميگنجيد و مرد را به خانه ي خود برد

ان مرد جراح مغز بود و برادر دخترك را جراحي كرد

و حق جراحي هم همان پنج سنت كودك بود



نظرات شما عزیزان:

sevda
ساعت12:17---31 خرداد 1395
امید عشق مقدسه ولی تو قبولش نکردی

ایسان
ساعت12:38---20 تير 1393
خیلی قشنگ بود معلومه دلت پره زیاد بهت خیانت کردن و عاشقیا
پاسخ:شاید اینجورکه شمامیگین باشه.ممنون از نظرت
پاسخ:اره دلم خیلی پره ولی از عشق متنفرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, | 21:16 | نويسنده : 0 |